1396/12/05

برندسازی مکان و مقصد، رمز موفقیت مراکز خرید در جذب سرمایه‌گذاران
امروزه مقوله برندسازی و مدیریت برند طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی پیدا کرده است. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف بسیاری از سازمان‌ها است. از طرفی، جهانی شدن نیز پدیده فراگیری است که شرکت‌ها و برندهای جهانی را با فرصت‌های جدید کسب‌وکار آشنا می‌کند.
چالش اصلی برندسازی مقصد سرمایه‌گذاری این است که چگونه می‌توان یک برند قوی ساخت تا هم در حوزه‌های مختلف فعالیت یک مکان و هم میان مخاطبان مختلف شناخته شده باشد
مراکز و فضاهای تجاری در شهرها، دیگر همچون گذشته صرفا مراکزی جهت خرید اقتصادی و تهیه مایحتاج زندگی روزمره به شمار نمی‌روند، بلکه به عرصه‌ای برای فراغت و مصرف فرهنگی و تجربه اوقاتی خاص تبدیل شده‌اند.
زاویه دید تحقیقاتی که تاکنون در زمینه برندسازی مکان انجام شد ........

ادامه مطلب
مزایا و معایب سرمایه گذاری مشترک(Joint Venture)
مزایا و معایب سرمایه گذاری مشترک(Joint Venture)
1396/12/05

دلایل مالی و تجاری خوبی برای شرکت در یک سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) که به اختصار JV نشان داده می شود وجود دارد. شراکت با یک کسب و کار دیگر که دارای قابلیت ها و منابع مکمل از قبیل مالی، کانال های توزیع و یا تکنولوژی است، می تواند خوب باشد. دلایلی وجود دارد که محبوبیت سرمایه گذاری مشترک به خاطر آن ها در حال افزایش است.

سرمایه گذاری مشترک، یک ائتلاف یا اتحاد استراتژیک بین دو یا چند فرد برای مشارکت در یک پروژه یا طرح خاص است.

دو شرکتی که سرمایه گذاری مشترک دارند می توانند مشابه باشند، اما برای افرادی که درگیرند عملکردهای متفاوتی داشته باشند. یک مشارکت و همکاری معمولا شامل رابطه مداوم و طولانی مدت میان کسب و کارها است در حالی که سرمایه گذاری مشترک مبتنی بر یک پروژه مقطعی است.

دو شرکتی که سرمایه گذاری مشترک می کنند، به دنبال کسب منافع شخصی هستند و به همین دلیل تنها یک هدف از ........

ادامه مطلب
1396/12/05
نکات کلیدی در مدیریت مراکز تجاری
مجتمع ها و مراکز تجاری با پسوند و پیشوند های مختلف واژه هایی هستند که در زندگی روزمره ساکنان یک منطقه و شهر نقش پر رنگ تری به خود گرفته اند و در سبک زندگی جای خود را پیدا کرده و مستقر شده اند. دارا بودن امکانات رفاهی، تفریحی و تجمیع واحدهای تجاری، این مراکز را به مکانی برای گذراندن اوقات یا رفع نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل کرده است.

نکته کلیدی و اصلی در رونق کسب و کار، بهره برداری موفق و رضایت مندی مشتریان و بازدیدکنندگان مدیریت مجتمع است. مدیریت یک مجتمع از مولفه های متعدد و خاصی تشکیل شده اما نقاط قابل تاملی در قبل از شروع به کار مدیریت وجود داشته که به دوران ساخت و ساز و احداث اشاره می کند. به کارگیری دانش راه اندازی و بهر ........
ادامه مطلب
1396/12/05

درخصوص اهمیت برندینگ و برندسازی بارها صحبت کرده ایم, اینبار می پردازیم به بایدها و نبایدهای برندینگ در اینترنت و فضای مجازی.

?? بایدها ؛

?? جذابیت بصری را جدی بگیرید و از همان ابتدای کار حرفه ای وارد شوید.

?? همواره فعال باشید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

?? یک شعار یا پیام ثابت و مختص به خود داشته باشید تا همه مخاطبان با دیدن آن یاد #برند شما باشند.

?? افکار مخاطبان خود را رهبری کنید و فقط به دنبال تولید محتوا نباشید.

?? رویدادهای فرهنگی و اخبار روز را با فضای مجازی خود هم راستا کنید.

?? نبایدها؛

?? از تظاهر کردن دست بردارید و واقع گرا باشید.

?? پاسخ ندادن به کامنت های مخاطبان نشان بزرگ بودن شما نیست!.

?? کپی برداری نکنید و دنبال خلق ای ........

ادامه مطلب